dunedin/portobello - Reisverslag uit Kleverskerke, Nederland van cor kalkman - WaarBenJij.nu dunedin/portobello - Reisverslag uit Kleverskerke, Nederland van cor kalkman - WaarBenJij.nu

dunedin/portobello

Door: corenmarian

Blijf op de hoogte en volg cor

28 December 2011 | Nederland, Kleverskerke

het heeft even geduurd,maar he he we hebben een internetverbinding. door de kerstdagen en wat ze hier 'the day after' noemen(ook een vrije dag)hebben we nog steeds geen internetsimkaart voor de tab.Ik zit nu in een hokje op de camping waar wij een ernstig luxe cabin hebben.
Begin ik bij het begin: Hong Kong, wat een stad !!!!! Hoog,hoger en het hoogst zoveel mensen op zo'n klein stukje grond.
Na een wat vermoeiende vlucht landden we om 08.30 in Hong Kong en om 09.00 in het hotel werd ons verteld dat de kamer pas om 14.oo beschikbaar was. Dat begon dus met 5 uur slenteren door de stad. Azie meets europe;gedroogde enge beesten naast de Mac Donalds, markten met alles levend (van schildpadden tot slangen en vreemde vissen)tot slechte copien van dure merk tassen. Ik mag dat wel, wat een zooi !!!!
Het hotel was verder prima, mooi uitzicht van de 16e verdieping. 's avonds heerlijk gegeten buiten op de markt op plastic krukjes, maar lekker
Volgende dag alle verplichte dngen bekeken met een tour, want onze tijd was beperkt, dus op z'n Amerikaans;Aberdeen harbour, Victoria Peak, Stanley Market

• 28 December 2011 - 01:02

Per:

28/2?De tijd gaat wel heel erg snel bij jullie maar goed, een heel erg fijn en gezond en gelukkig nieuwjaar voor jullie saampjes en natuurlijk ook IrenAbel