Akaroa via Portobello (Dunedin) naar Catlin - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van cor kalkman - WaarBenJij.nu Akaroa via Portobello (Dunedin) naar Catlin - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van cor kalkman - WaarBenJij.nu

Akaroa via Portobello (Dunedin) naar Catlin

Door: corenmarian

Blijf op de hoogte en volg cor

31 December 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Zoals beloofd het volgende deel in de hoop een beetjein te halen.
Zoals gezegd 2e kerstdag afscheid genomenvande kids.
De volgende dag een heel eind rijden, 545 km. Daar valt eigenlijk niet veel over te vertellen, velden met schapen,koeien wat wijngaarden met bergen op de achtergrond en verkeer wat nieterg opschoot. Al met al een reistijd van ruim 9 uur. Dan ben je wel gaar. Aan gekomen in Portobello (het laatste stuk was wel weer gaaf om te rijden, langs een schitterende baai met een slinger de slang weg vlak langs het water) een camping met ook een soort aangeklede sta caravans. Schitterend ingericht met een ruim 2 persoonsbed, een keukentje en een ruime badkamer (tjonge wat ben ik blij dat ik geen camper rijd). Lekker wezen eten (ribeye van 300 gr) en dan naar bed.
De volgende dag 28-12, voor diegene die de tel kwijt raakt, lekker geluierd, de was gedaan,wat op internet gedaan, het eerste verslag en wat foto's op waar ben jij nu geplaatst. Om een uur of 4 zouden we opgehaald worden om een wildlife tour te doen

• 30 December 2011 - 12:45

Mirjam Verschuur:

Hallo Cor en Marian,
    Net jullie verslagen gelezen. Het is inderdaad een andere manier van kerstmis vieren dan bij ons. Ik kan me voorstellen dat je het ultieme kerstgevoel van buiten donker en koud, binnen gezellig, licht en warm wel mist. Maar de manier waarop jullie nu Kerst hebben meegemaakt is ook wel heel bijzonder. Ben benieuwd hoe het daar gaat tijdens de jaarwisseling maar dat zal ik ongetwijfeld wel lezen. Bij ons is het regenachtig en koud dus geniet daar vooral van de rust, de ruimte, de zon en de prachtige natuur.
    Groetjes,

ik wens jullie een fantastisch 2012

• 31 December 2011 - 18:17

Jeannette:

hoi cor en marian.

wat leuk om jullie te volgen.
    het is hier nu 31 dec kwart over 7.
    Bij jullie is het nieuwe jaar al begonnen,.
    de beste wensen en goede gezondheid voor 2012.
    we horden op het nieuws dat het slecht weer is bij jullie,of hebben je daar geen last van?
    zo wij gaan nu oud en nieuw vieren, gezellig wat eten en drinken.(bij kees en rita).veel plezier .

groetjes jeannette en fam.