De laatste loodjes - Reisverslag uit Kleverskerke, Nederland van cor kalkman - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Kleverskerke, Nederland van cor kalkman - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: corenmarian

Blijf op de hoogte en volg cor

19 December 2011 | Nederland, Kleverskerke

De was is bij, alles is opgeruimd, de koffers kunnen gepakt. Ondanks alle goede voornemens is het toch altijd een beetje gehaast op zo'n laatste dag. Nils en Dirk komen eten en dan na het eten brengt Nils ons naar Schiphol, waar we de laatste nacht in het Etappe hotel geboekt hebben. Dat scheelt morgenochtend alle file en slecht weer stress. Maar goed, we zijn zover;Hong Kong here we come !!! Dirk en Judith hebben een deel van hun spullen gisteren al hierheen gebracht. Een rustig idee dat de hond en de poezen gezellig thuis kunnen blijven en goed verzorgd worden. Verder nog niet veel te melden. Tot Hong Kong

• 25 December 2011 - 10:32

Els:

Lieve Cor en Marian, Abel en Iris, fijne feestdagen, bij 20C moet dat kunnen. liefs uit een zonnig Zeeland waar het 10C is (dat geeft niet echt een kerstgevoel)