Inhaalslag van alle belevenissen - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van cor kalkman - WaarBenJij.nu Inhaalslag van alle belevenissen - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van cor kalkman - WaarBenJij.nu

Inhaalslag van alle belevenissen

Door: corenmarian

Blijf op de hoogte en volg cor

01 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Neem de tablet mee op reis, o zo handig... ik had hem al bijna in de hoek gegooid, eerst de internetkaart en toen dat geregeld was, b,ijkt de verbinding niet altijd overal zo geweldig te zijn en zweven er nog stukken reisverslag ergens in de grote leegte omdat de verbinding ineens weg viel, . Hier in Te Anau schijnt het voorlopig goed te werken, even een inhaalslag dus want we maken van alles mee!!!!
Portobello eindigde Cor met het ophalen. geweldig we zijn naar een natuurreservaat geweest en hebben giga albatrossen gezien, oog in oog gestaan met yellow-eyed pinguins (gewoon in de vrije natuur)zeeleeuwen,zeehonden (op het strand op nog geen 2 meter), en de allerschattigste ieniemienie blauwe pinguin. De prijs die we voor dit alles moesten betalen was een hartverzakking en ongeveer 1 jaar van mijn leven want het was een bizarre off the road tour, waarbij ik afentoe het idee kreeg over de klif te gaan, om te kiepen met het busje, erg heftig, maar achteraf erg de moeite waard. We waren zo laat terug dat er in het hele dorp niets meer te eten was, geen winkel open dus we hebben het die avond maar overgeslagen(niets voor Cor ,maar hij mopperde niet)

• 02 Januari 2012 - 08:35

Mirjam Verschuur:

Hallo Cor en Marian,

Leuk om jullie verslag te lezen. Het Nieuwe Jaar is bij jullie eerder begonnen dan bij ons. Wij hebben een rustige maar gezellige jaarwisseling gehad. Veel vuurwerk bij ons in de wijk (vanuit het raam prachtig om naar te kijken) en Nieuwjaarsdag bij Peter en Suzanne doorgebracht. Vandaag begint bij ons het gewone leven weer. De kids hebben nog vakantie en de kerstspullen worden weer opgeborgen voor een jaar.
    Het weer is superongezellig (regen, regen en nog eens regen) dus het is weer zwemmen in de tuin.
    Groetjes,

Mirjam.