inhaalslag van alle belevenissen - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van cor kalkman - WaarBenJij.nu inhaalslag van alle belevenissen - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van cor kalkman - WaarBenJij.nu

inhaalslag van alle belevenissen

Door: corenmarian

Blijf op de hoogte en volg cor

01 Januari 2012 | Nieuw Zeeland, Te Anau

De volgende morgen vertrokken we redelijk op tijd naar de Catlins(zo heet de streek); we gingen slapen bij de schapen! Er was dus een bed & breakfast geregeld op een schapenfarm. Omdat dit een wat rare tijd van het jaar is met alle feestdagen was ons vriendelijk gevraagd pas na 17.00 aan te komen, geen probleem.Eerst in Dunedin een kaart voor de tablet, uitzichten bekekenop Nugget Point en onze nieuwste hobbie: picknicken!!! We hebben een koeltas gekocht en luncken nu iedere dag met de meest geweldige uitzichten, volkomen normaal hier, zelfs midden in de stad wordt er volkomen tafel gedekt door de localen en alles keurig uitgestald. Picknicktafels vind je overalen met het weer dat wij tot nu toe hebben is het echt lekker(niet in de stad voor ons hoor!)
Om17.30 bij Greenwoodfarm aangekomen, echt in het midden van niets, niemand thuis, maar een briefje op de deur dat we naar binnen konden ,welke kamer voor ons was en dat we koffie of thee konden zetten, ze kwamen wat later. oke dan, da's toch wel wat onwennig en net voordat we onze moed bij elkaar hadden geveegd kwamen ze thuis, moeilijk, moeilijk een vriend was overleden en daardoor waren ze laat. Alle begrip
Natuurlijk, maar zij ging voor het 3 gangen diner zorgen en Allen haar man liet intussen de farm zien.In zo'n pick-up en hobbel de bobbel langs de schapen, door hekken naar de koeien,hobbel hobbel langs de herten, best leuk. De goeie man was alleen slecht te verstaan, alles was "buggers"