een snipperdag - Reisverslag uit Marbella, Spanje van cor kalkman - WaarBenJij.nu een snipperdag - Reisverslag uit Marbella, Spanje van cor kalkman - WaarBenJij.nu

een snipperdag

Door: marian

Blijf op de hoogte en volg cor

31 Mei 2013 | Spanje, Marbella

Vandaag heb ik helemaal niets te vertellen, een hele dag geluierd en gelezen,nergens heen geweest, niets gezien gewoon een dagje lekker niets.

Gisteren was iets meer ondernemingslust, naar Antequerra, een mooi bergstadje geweest en naar Torcal een nationaal park, erg hoog in bergen, met hele uitgeslepen rotsformaties, net een gigantisch maanlandschap.
Verder geen heel bijzondere dingen gedaan. Hier een prima bordje spagetti gegeten, glaasje wijn erbij. Nog een tijdje meet de andere twee echtparen zitten kletsen. De eigenaren zijn nederlanders, maar de gasten dus ook . Heel gezelllig. Wij zijn wel de ouwetjes. Het ene stel heeft een baby van 8 weken bij zich, het andere stel een kindje van anderhalf. Maar goed, heel gezellig allemaal.
Morgen door naar onze laatste stop Fuengerola.

Marian