Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van cor kalkman - WaarBenJij.nu Malaga - Reisverslag uit Málaga, Spanje van cor kalkman - WaarBenJij.nu

Malaga

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg cor

15 Mei 2013 | Spanje, Málaga

Gisteren was het dus zover. Wel eerst in de rats gezeten want op Zaventem staakte het bagagehandling personeel. Gelukkig niet bij onze vliegmaatschappij (Vueling). Aangekomen in Malaga de auto opgehaald, een Fiatje punto, ik pas er maar net in, na even wennen rijdt hij prima.
'S-avonds een beetje de boel verkend. We zitten midden in het centrum, autovrij met alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Lekker een terrasje gepakt en rond 9en aan tafel. Lekker gegeten en bijtijds naar bed. Op een een of andere manier maakt reizen je toch wel gaar.
Vandaag na het ontbijt zijn we eerst naar de overdekte markt geweest, schitterende produkten, vis, vlees en groentes het water loopt je in de mond.
Daarna via de catedral de Malaga, een enorm gedrocht maar opzich zelf wel mooi, naar de Alcazaba gelopen. Dit is een Moors kasteel uit de 9de eeuw. Het wordt als een 2e Alhambra gezien. Enorm met schitterende uitzichten over Malaga. Na dit bezoek zijn we benieuwd wat het Alhambra gaat worden.
Hierna was het tijd om te lunchen, dus op naar de tapas en dan even siesta.
Morgen is het de beurt aan Marian. Ben blij dat Nils thuis is en op het huis past. Voorlopig nog geen internet kaard gekocht voor de tab, dit hotel heeft wifi maar wel een kaart voor de telefoon. Dus zijn we wel bereikbaar.
De kinderen krijgen ons nummer vanavond.
Verder tot schrijfs, Cor.

• 15 Mei 2013 - 18:31

Abel En Iris:

Halloooooo!

Goed om te lezen dat jullie veilig en wel (en op tijd) zijn aangekomen. Terrasjes, eten om negen uur en gezellige (eet)markten....*zucht*... we zijn nu al jaloers ;)

Geniet voluit en we lezen de verslagen!

groetjes, knuf en dikke kus van ons

• 15 Mei 2013 - 19:56

Per En Els:

ook hartstikke jaloers. lieverds geniet ervan , ennnn..... hier is het hartstikke koud !!!

• 16 Mei 2013 - 06:19

Judith En Dirk:

Wat klinkt dat toch goed, geniet er maar lekker van! Warmte, Sangria, tapas en mooie vergezichten. Wat wil een mens nog meer ;-)

Liefs!