autorijden en muziek - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van cor kalkman - WaarBenJij.nu autorijden en muziek - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van cor kalkman - WaarBenJij.nu

autorijden en muziek

Door: cor

Blijf op de hoogte en volg cor

24 Mei 2013 | Spanje, Sevilla

Gisteren, na het eindelijk geplaatst krijgen van Marian d'r verslag, zijn e gaan eten.
Allemaal heel lekker, alleen terug in het hotel en in bed kregen we allebei een maagzuur aanval daar lusten de honden geen brood van. Het ddurde een paar uur voordat alles een beetje tot rust was gekomen en we eindelijk wat konden slapen.
Ach een beetje olijfolie kan geen kwaad, hoewel we tot op heden daar helemaal geen last van gehad hebben en die Spanjaarden kunnen er wat van.
Alles is groot of veel, de porties eten (een voorgerecht is normaal voldoende voor 2 a 3 personen) en elke keer vergissen we ons daar in. Zo ook met het gebruik van olijfolie, soms drijft het gewoon.
Maar goed, vandaag besloten wat rustig aan te doen. Eerst maar een stukje rijden, een route geadviseerd door het reisbureau, enfin half andalusie verder en een 3/4 tank verder en veel gezien en dus gereden kwamen we rond 1/2 10 pas in het hotel aan. Sevilla is trouwens een k.... stad om in te rijden, ook al omdat henk-henk het een richtingsverkeer niet kende en hij zelf de weg kwijtraakte. Maar goed uiteindelijk de parkeer garage gevonden en zo'n 500 m verder bij het hotel aanbeland. Inmiddels vanwege een zeer lichte lunch 's middags, toch wel trek gekregen.
Op een terrasje neergestreken en een lichte doch voedzame maaltijd besteld.
Na een aantal 10e rangs straatartiesten te zijn gepasseerd begint halvervege de maaltijd een groep jongeren met gitaren, mandolines, basgitaar en van alles en nogwat te spelen op het terras naast ons. Ik denk dat ze zeker met een man of twaalf waren. Een aantal hadden een speciaal middeleeuws uniform aan en er zat al een stevig potje bier in die lui.
Het was gewoonweg geweldig. Een spontaan gebeuren van studenten van de muziekschool denken we. Het zingen en spelen klonk geweldig en het werd razend druk om ons heen want ze trokken heel wat publiek. Het ontstond heel spontaan en nadat we klaar waren met eten deden we nog maar een sangriaatje om nog even te blijven luisteren. We vielen echt met de neus in de boter, geweldig!!!!
Nu wat slaap inhalen van gisteren avond.
Groeten, Cor

• 24 Mei 2013 - 18:16

Abel En Iris:

oke, eerst lukt het niet om te plaatsen en nu staat er twee keer hetzelfde verhaal ;) maar ach.

leuk om te lezen dat de avond na het olijfdrama goed was. klinkt inderdaad heel gezellig...zie mezelf al helemaal gezellig tussenin zitten met een sangriatje :)

maargoed, hier ist nog ff buffelen...nog maandje en dan heb je een afgestudeerde dochter (zonder werk weliswaar maar ach heej)

nou, tot de volgende!

xx van ons